لواشک
خانه / لواشک شادروز / خرید لواشک شادروز به صورت مستقیم از کارخانه

خرید لواشک شادروز به صورت مستقیم از کارخانه

خرید لواشک شادروز به صورت مستقیم و از درب کارخانه، انجام می پذیرد. انواع لواشک شادروز در طرح ها و اشکال مختلف در حجم بالا به تولید می رسد و تمامی عمده فروشان کشور، در تمامی شهرهای دور و نزدیک می توانند این محصولات را در شهر خود تحویل بگیرند.

خرید لواشک شادروز

کارخانه لواشک شادروز

در حال حاضر کارخانه شادروز یکی از فعال ترین کارخانه ها در زمینه تولید انواع لواشک می باشد. این تولیدی بزرگ با استفاده از ابزارآلات و دستگاههای بزرگ صنعتی قادر به تولید انواع لواشک در کیفیت بالا است.  انواع لواشک شادروز به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تهیه و تولید می شوند. تمامی محصولات این کارخانه دارای مجوز بهداشت، تولید و سیب سلامت می باشد و به همین دلیل علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی می تواند در سطح صادرات  نیز گام بردارد.

از آنجاییکه که عمده مصرف کنندگان لواشک، بعد از خانم ها کودکان نیز می باشند، به همین دلیل بسته بندی انتخاب شده برای این محصولات، در رنگ های بسیار متنوع و جذاب و طرح های کودکانه  و متناسب با سلیقه های مختلف انجام می شود. یکی دیگر از قابلیت دستگاه های این کارخانه این است که می تواند محصولات و سفارش شما را به تاریخ روز به تولید برساند و در اختیار شما قرار دهد.

خرید لواشک شادروز

خرید لواشک شادروز

مژده به افرادی که تمایل دارند برای خرید لواشک شادروز اقدام کنند، شما عزیزان به راحتی می توانید لواشک مورد نظر خود را با جزئیات دلخواه سفارش دهید. با ارسال جزیئات لواشک ( ضخامت؛ اندازه، طعم و حتی طرح ) محصول نهایی خود را در هر شهری که هستید، تحویل بگیرید.

کسانی که می خواهند برای خرید لواشک شادروز اقدام نمایند، کافی است به صورت آنلاین و ارتباط اینترنتی از قیمت و دیگر پارامتر ها مطلع شوند. پیشنهاد ما به همه شما عزیزان فعال در بازار ترشیجات این است که پک نمونه از محصولات ما را دریافت کرده و سپس برای خرید کلی اقدام نمایید.

منبع : www.fruitroll.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش لواشک

مرکز فروش لواشک | اعطای نمایندگی لواشک شادروز در چهار محال بختیاری

اعطای نمایندگی لواشک شادروز در شهرهای مختلف ایران از جمله خوزستان، رشت، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال بختیاری و... به صورت رسمی از طریق مجموعه ایران