لواشک
خانه / لواشک کیلویی / بازار لواشک تهران | فروش عمده لواشک کیلویی در تهران

بازار لواشک تهران | فروش عمده لواشک کیلویی در تهران

بازار لواشک تهران یکی از جمله مراکزی می باشد که در آن نمایندگی ترشک و لواشک فراوانی فعالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به این مراکز محصول خوش طعم متناسب به سلیقه خود تهیه نماید.

لواشک ها از جمله تنقلات بسیار خوشمزه و خوش طعمی می باشد که شما می توانید در خانه با تمام چیز های که در خانه همه شما نیز پیدا می شود را تهیه نماید و این تنقلات سالم و پر طرفدار را در پذیرایی خود استفاده نماید.
همچنین می توانید با تهیه لواشک خانی یک کسب و کار خانگی برای خود ایجاد نماید.

تولید لواشک یکی از جمله از ده ها راهی می باشد که برای طولانی نمودن مدت نگهداری مواد غذایی که در سایر فصول قصد دارید از آن استفاده کنید.

لواشک ها یکی از جمله تنقلات پرطرفدار و پرکاربرد است که اثر افراد طعم های ترش و شیرین آن را دوست دارند. لواشک ها برخلاف میوه خشک، طراوت و تازگی میوه را نیز حفظ می نماید.

بازار لواشک تهران  فروش عمده لواشک کیلویی در تهران

تولید انواع لواشک های کیلویی

معمولا می توان گفت برای تهیه انواع لواشک از یک، دو یا چند میوه با درجه رسیدگی نسبی که عطر، طعم، رنگ و خواص تغذیه ای و درمانی آن ها ظاهر شده، ولی کمی ترش مزه باشند، استفاده می گردند.

از جمله میوه های بکار برده شده برای تهیه انواع لواشک عبارتند از:

  1. انواع آلو
  2. سیب
  3. گلابی
  4. زرشک
  5. لیمو
  6. زغال اخته

انوع میوه ها با یکدیگر ترکیب می شوند و با هم طعم و رنگ لواشک را ایجاد می کند.

تولید انواع لواشک های کیلویی

البته می توان گفت در تهیه لواشک های صنعتی علاوه بر میوه از پکتینن که ژلاتین گیاهی می باشد برای ایجاد قوام مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از اسید های آلی و نمک نیز برای ایجاد طعم ترش و شور آن و افزایش ماندگاری استفاده می شود و از جمله مواد دیگری که در تهیه لواشک استفاده می گردد می توانند به شکر که عموما گلوکز و ساکوروز می باشد برای تعدیل طعم ترش و شیرین شدن در بعضی از لواشک های خشک استفاده می شود و در نهایت از آب و دی اکسید گوگرد نیز در تهیه بعضی از این لواشک های صنعتی بکار برده شده است.

شا برای خرید لواشک کیلویی می توانید به مراکز فروش لواشک و انواع تنقلات در شهر و استان محل زندگی خود مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را در میان تنوع بالای این محصول خریداری نماید.

چرا لواشک های خانگی دچار آفت می شوند؟

لواشک ها اگر به صورت کاملا بهداشتی  خانگی تهیه شوند، به دلیل آن که نسبت به لواشک های صنعتی از نمک، شکر، اسید و سایر مواد نگهدارنده تهیه نمی شوند، از خواص تغذیه ای و درمانی موثرتری برای شما خواهد داشت و مصرف مرتب آن می تواند تا حد بسیار زیادی برای سلامت بسیار مفید باشد.

ولی از جمله عواملی که موجب گردیده تا کمتر به فواید لواشک های خانگی توجه نشود، روش خشک کردن این نوع لواشک ها در فضای آزاد می باشد.

از جمله مشکلات خشک کردن لواشک در فضای آزاد عبارتند از:

  • حشرات موذی آلوده
  • گردو غبار خاک
  • میکروب های هوازی
  • ذرات سرب معلق در هوای شهری
  • فضولات پرندگان و چارپایان در مناطق روستایی

عواملی که در بالا بیان شد می توان گفت از جمله عواملی است که توجه ما را به مصرف لواشک های صنعتی معطوف می نماید.

چرا لواشک های خانگی دچار آفت می شوند؟

از مهم ترین ویژگی های لواشک صنعتی معتبر آن است که به وسیله دستگاه های مجهز و همچنین براساس قوانین بهداشتی زیر نظر کارشناسان این کار در مدت زمان مشخصی تهیه و خشک می گردند.

لواشک سنتی بروجرد از جمله لواشک محلی ترش  و سوغات بسیار لذیذ است که هر کس به این شهرستان سفر می کند این محصول را به سوغات برای عزیزان خود می آورد.

فروش عمده لواشک

اگر شما در شهر تهران هستید می توانید برای خرید عمده لواشک به مرکز فروش لواشک در تهران مراجعه نماید.

یکی از جمله محصولاتی که امروزه بسیار متقاضی دارد کیک لواشکی می باشد که شما می توانید برای خرید این محصول در تهران و سایر مراکز کشور به نمایندگی فروش عمده لواشک در تهران و سایر مراکز در استان ها مراجعه نماید.

لواشک ها از جمله فراورده های است که مورد علاقه همه افراد به ویژه کودکان می باشد.

با توجه به مواد اولیه لواشک که شامل انواع میوه ها است بنابراین از فواید میوه را دارا می باشند و از سایر تنقلات بسیار برتر است.

با مصرف نمودن لواشک های بسته بندی شده که با مجوز های بهداشتی تولید می شوند، نگرانی آلودگی آن ها نیز برطرف می گردد.

بازار لواشک تهران

آدرس کیک لواشکی در تهران همانطور که همه می دانند بسیار آشنا و سر راست می باشد و در واقع همان بازار لواشک تهران است که در آن نمایندگی ها و مراکز بسیاری به فروش لواشک ترش در انواع مختلف می پردازند.

شاید بتوان گفت از جمله ماده مضری که در تهیه لواشک برای جلوگیری از فاسد شدن انواع لواشک صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، نمک می باشد.

بازار لواشک تهران

لواشک ها دارای خواص بسیاری است که استفاده از آن بسیار توصیه می گردد که در ادامه بیان خواهیم نمود که عبارتند از:

  • لواشک ها شامل ریز مغذی های بسیار مفید و برخی ویتامین ها می باشد
  • لواشک ها دارای ویتامین A,B
  • مواد معدنی مخصوصا پتاسیم و کلسیم
  • دارای کالری پایین که می تواند به عنوان میان وعده استفاده شود

خواص لواشک بستگی به میوه ای دارد که در تهیه آن به کار برده شده است، به عنوان مثال لواشک آلو برای درمان یبوست مفید است و همچین لواشک زغال اخته به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد می تواند برای پیشگیری از عفونت های ادرای مفید باشد.

خرید و فروش لواشک

استان شیراز یکی از مراکز تولید کننده انواع لواشک و ترشیجات می باشد و شما می توانید برای خرید کردن انواع سوغات این شهرستان اگر نمی توانید به صورت حضوری مراجعه نماید می توانید برای خرید کیک لواشکی در شیراز و سایر محصولات تولیدی آن از طریق سایت های اینترنتی به خرید لواشک آنلاین بپردازید.

خرید و فروش لواشک

هنگام خرید لواشک باید به نکاتی توجه داشت که عبارتند از:

  • تاریخ مصرف
  • شماره پروانه بهداشت
  • نام و نشان سازنده مواد به کار رفته در تهیه آن

لواشک ها باید دارای رنگ طبیعی میوه و یا کمی تیره تر از آن باشد و بو و مزه طبیعی میوه را بدهد.

لیست قیمت لواشک در کشور

یکی از جمله راه های خرید که امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز خود را به این صورت خریداری نمایند و همچنین لیست قیمت های محصولاتی را که قصد دارید خریداری نماید از این مراکز مطلع شوند سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد. در این فروشگاه ها انواع محصولات تولید شده در تمامی استان ها و سوغات آن ها مانند لواشک اصفهان عرضه می شود و شما می توانید از این طریق به خرید اینترنتی کیک لواشکی تولید شده در این شهرستان اقدام نماید تا در کم ترین زمان ممکن با کیفیت بالا برای شما ارسال گردد.

برای تهیه لواشک ها برای که طعم دلخواه و طبیعی را بدهد می توان از بسیاری از سبزیجات به عنوان طعم دهنده استفاده نمود که نمونه ای از این طعم دهنده ها عبارتند از:

  1. نعناع
  2. پونه
  3. فلفل

یکی از این طعم دهنده ها فلفل می باشد شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که لواشک فلفلی تند نمی باشد؟
لواشک فلفل قرمز سرشار از ویتامین C بوده و خاصیت آنتی اکسیدان را دارا می باشد. شما می توانید فلفل خشک شده را که کاملا نرم و پودری می باشد، هنگامی که پخت میوه کامل انجام شد به اندازه دلخواه به آن اضافه نماید و سپس بهم بزنید تا کاملا یکدست شود. این لواشک تند و ترش یکی از انواع لواشک در بازار می باشد.

تولید کنندگان برتر لواشک در کشور

امروزه در سرتاسر کشور تولید کننده گان لواشک بسیاری وجود دارد که در تنوع بسیار بالا چه از نظر طعم و اندازه محصول تولید می کنند و با پخش لواشک در سرتاسر کشور به عرضه و فروش عمده ترشک و لواشک در سرتاسر کشور در نمایندگی ها و مراکز فروش خود می پردازند.

تولید کنندگان برتر لواشک در کشور

از جمله ویژگی های فیزیکی لواشک که هنگام خرید باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  1. لواشک باید بدون هیچگونه آفت زنده مانند شپش، کنه و کپک
  2. ضخامت ورقه لواشک نباید از 1 میلی متر کمتر و از 5 میلی متر پیش تر باشد.
  3. به صورت یکنواخت باشد.
  4. لواشک باید دارای رنگ طبیعی میوه و یا کمی تیره تر باشد
  5. لواشک باید دارای طعم و مزه کاملا طبیعی میوه بکار برده شده در آن باشد و دارای بو و مزه بیگانه مانند سوختگی، کپک زدگی و ترشیدگی نداشته باشد.
  6. در لواشک ها نباید تکه های پوست، هسته دانه، دم میوه و غیره نباشد.

راهنمای ساخت لواشک خانگی

یکی از جمله لواشک های که بسیاری از افراد از طعم و مزه آن بسیار خوششان می آید کیوی است که دارای خواص بیشماری نیز می باشد و شما می توانید برای خرید لواشک کیوی به مراکز فروش در شهر خود مراجعه نماید و یا به صورت اینترنتی خریداری کنید و یا این که این محصول را در خانه خود تولید کنید.

فصل گرما جدا از تعطیلات فصل خوراکی های خوشمزه و تنقلات جذاب نیز است که لواشک ها یکی از پر طرفدار ترین این نوع تنقلات خوشمزه بشمار می روند.

این خوراکی های خوشمزه در طعم های بسیار متنوع تهیه شده به طوری که سلیقه اکثر افراد را در بر می گیرد.

راهنمای ساخت لواشک خانگی

شاید بتوان گفت مهم ترین ویژگی لواشک های خانگی این است که در طعم های دلخواه و با استفاده از انواع میوه های داخل یخچال تهیه شده است و می توان گفت صد در صد کاملا بهداشتی است.

برای درست کردن انواع لواشک بهداشتی نیاز به داشتن یک بالکن و یا خانه حیات دار نمی باشد، بلکه یک پنجره آفتاب گیر برای انجام این کار کافی است.

خرید ارزان ترین لواشک ها

شما می توانید برای خرید ارزان لواشک ها به مراکز و نمایندگی های که در سرتاسر کشور وجود دارد مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نماید.

لواشک کیلویی یکی از جمله محصولاتی است که در کارخانه های سرتاسر کشور به صورت عمده تولید و برای فروش به بازار عرضه می گردند.

خرید ارزان ترین لواشک ها

این نوع لواشک ها بیشتر به صورت سنتی و قدیمی تولید می گردند. و مرحله خشک شدن آن ها زیر آفتاب و طبیعی است. قیمت هر کیلوگرم لواشک خانگی با توجه به میوه اولیه در تولید آن ها متفاوت می باشد.

شما می توانید بجز لواشک کیلویی سایر محصولات تولید شده در این کارخانه های صنعتی و یا خانگی خریداری نمود که عبارتند از:

  1. لواشک ورقه ای بسته بندی
  2. لواشک طرح سیب
  3. لواشک شلاقی
  4. تافی ترش
  5. تافی لواشکی
  6. لواشک دو سر پیچ
  7. لواشک دو سر پرس
  8. ترشک
  9. آلوچه فرآوری شده

فروش لواشک پذیرایی

امروزه بسیاری از افراد از لواشک ها نیز که در بسته بندی های زیبا هستند برای پذیرایی در جشن ها و مراسمات خود مورد استفاده قرار می دهند.

بهداشتی نمودن لواشک یک موضوع بسیار مهمی می باشد که قبل اط استفاده نمودن لواشک باید به بهداشتی بودن خواص غذایی آن توجه نمود.

فروش لواشک پذیرایی

از جمله سایر نکاتی که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار داد عبارتند از:

  • بسته بندی مناسب لواشک که لواشک را در برابر رطوبت، آفت و فساد حفظ نماید.
  • جنس بسته بندی این محصول باید از ظروف مناسب و مجاز در صنایع غذایی مانند سلفون، پلی اتیلن ویژه مواد خوراکی باشد
  • بهتر است هر ورقه لواشک در بسته کوچک بسته بندی شده باشد.
  • بر روی بسته بندی باید مواردی مانند مام و نشانی سازنده، شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت، وزن خالص به گرم و کیلوگرم، تاریخ تولید و پایان، شماره سری ساخت

تفاوت انواع لواشک در چیست ؟

تفاوت انواع لواشک در چیست ؟

برای تولید لواشک از دو روش می توان بهره برد که عبارتند از:

  • روش صنعتی درست کردن لواشک
    مواد مورد نیاز برای تهیه لواشک به روش صنعتی به پوره سیب، خرما، اسانس های مختلف و اسیدسیتریک می باشد. در این روش پوره سیب را با خرما مخلوط نموده و اسانس ها را به آن اضافه می نمایند و در نهایت ماده غلیظ شده را با غلتک صاف می کنند.
  • روش خانگی درست کردن لواشک
    در این روش نیز می توانید با همان وسایل ساده ای که در خانه آشپزخانه پیدا می شود، لواشک را درست کنید.
    ابتدا میوه ها را پخته و لواشک درست می کنیم و بر خلاف روش صنعتی در این روش عمل پخت صورت می گیرد.

تهیه لواشک فله ای

تهیه لواشک فله ای

مراحل تهیه لواشک خانگی به صورت زیر است:

  • آب پز کردن میوه ها
    میوه ها را کاملا شسته و پوست آن ها را گرفته و هسته های آن ها را جدا نموده.
    سپس آن ها را درون قابلمه ریخته و بگذارید به مدت دو ساعت به آرامی بپزد.
  • پخته شدن نرم شدن کامل میوه
    زمانی که میوه ها پخته می شوند آن ها را کاملا له نموده تا یکدست شوند و سپس در این مرحله کمی نمک و یا رب انار به آن اضافه می کنیم تا طعم خوبی بگیرد.
    و سپس بعد از آن که میوه ها کاملا پخته و آب میوه غلیظ شدن شعله را خاموش نموده و می گذاریم از حرارت بیافتد و سپس آن را صاف می نمایم.
  • له کردن و جداسازی
    مایع لواشک بدست آمده را به هم می زنیم تا کاملا یکدست شود و داخل ظرف مورد نظر مانند سینی که باا روغن چرب شده است، ریخته به صورتی که ضخامت آن کمتر از هشت میلیمتر شوند.
    نکته بسیار مهمی که باید در این مرحله مورد توجه قرار گیرد این است که لواشک ها نباید بیش از حد ضخیم باشند چرا که باعث کپک زدن می شود.
    سینی های لواشک را در نقطه کاملا آفتاب خور و عاری از هر گونه رطوبت قرار دهید تا کم کم خشک شوند.
  • دو یا سه روز زمان برده می شود که این لواشک های خانگی خوشمزه کاملا آماده گردند و در نهایت لواشک ها را به صورت لایه ای در نایلون در محیط خشک نگهداری نماید.

مزایای استفاده از لواشک

مزایای استفاده از لواشک

اگر پایه تشکیل دهنده لواشک ها میوه باشد، خواص تغذیه ای و درمانی آن ها را باید با توجه به نوع میوه آن ها دانست.

به طور معمول همه لواشک ها حاوی مقداری از فیبر و ملین تشکیل شده و همچنین لواشک ها ملین و مسهل و محرک روده بوده است.

رنگ دانه های آنتی اکسیدانی آن ها تا حدودی به دفع رادیکال های مضر و سمی بدن کمک می کند و همچنین دارای درصد ادکی ریز مغذی نیز می باشند.

شما اگر در خانه و کاشانه قصد دارید کیک لواشکی درست نماید می توانید طرز تهیه کیک لواشکی را از اینترنتی بگیرید و در واقع کیک لواشکی همان تزیین لواشک به شکل کیک است.

بورس فروش لواشک در کشور

بورس فروش لواشک در کشور

لواشک های پذیرایی در وزن های متفاوت و متناسب به خواسته و سلیقه مشتریان در بازار برای فروش وجود دارد.

انواع لواشک های پذیرایی در بازار عبارتند از:

  1. یک کیلویی
  2. 500 گرمی
  3. 300 گرمی

لواشک های پذیرایی همچنین به صورت فله ای نیز عرضه می گردند. این نوع لواشک ها دارای بسته بندی بسیار زیبا و شکیل می باشند که دارای طعم و مزه خوشایندی هستند که می توان گفت متناسب به سلیقه بسیاری از افراد می باشد.

لواشک های پذیرایی معمولا دارای 2 نوع کاملا متفاوت می باشند تولید به صورت خمیری و یا ورقه ای.

لواشک های خمیری برای تولید کننده به دلیل این که زحمت کمتری دارد نسبت به لواشک های ورقه ای قیمت کمتری نیز دارند.

عرضه مستقیم لواشک در سراسر ایران

عرضه مستقیم لواشک در سراسر ایران

لواشک ها از جمله خوراکی های ایرانی می باشد که از شیره غلیظ شده و قوام آمده میوه های مانند آلوچه، زردآلو، آلو، قیسی، کیوی و غیره تهیه می گردد و با پهن نمودن آن ها مانند نون لواش آن ها را خشک می نمایند.

لواشک ها در واقع نوعی عصاره گرفته شده از میوه ها است که متخصصان تغذیه به آن کنسانتره نیز می گویند و به زبان عربی به آن اصطلاحا قمرالدین نیز گفته می شود که این محصول با خشک نمودن میوه تولید می گردد.

خشک نمودن از ساده ترین و متداول ترین روش های نگهداری مواد غذایی است که عمری به اندازه تمدن بشر دارد و امروزه در کشور های مختلف به شکل های متنوع از روش های سنتی تا صنعتی برای خشک کردن بکار می برند.

امروزه با پیشرفت صنایع غذایی روش های تولید لواشک نیز متحول گردیده و نمونه های جدید این محصول با نظارت بهداشت به بازار عرضه می شود. هرچند بعضی از آن ها غیر بهداشتی بوده و هیچ گونه ارزش غذایی ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه لواشک میوه ای سفره ای

عرضه لواشک میوه ای سفره ای از کارخانه

عرضه لواشک میوه ای سفره ای از کارخانه در کنار انواع دیگری از محصولات ترش …