لواشک
خانه / لواشک متری / عرضه لواشک متری زغال اخته مستقیم از کارخانه

عرضه لواشک متری زغال اخته مستقیم از کارخانه

لواشک متری زغال اخته یکی از گزینه های بسیار پرفروش و پر طرفدار از لواشک های متری است که به صورت عمده از کارخانه عرضه می گردد. لواشک زغال اخته یک انتخاب عالی برای دوست داران طعم های بسیار ترش است. این لواشک خوشمزه علاوه بر طعم بی نظیر، دارای خواص فراوانی از میوه زغال اخته نیز می باشد و استفاده به اندازه آن می تواند برای بدن مفید باشد.

لواشک متری زغال اخته

چند ویژگی لواشک متری زغال اخته

اگر از دوستداران لواشک هستید حتما تا به حال انواع لواشک های بدون پالپ و پالپ دار را دیده اید. لواشک متری زغال اخته از انواع لواشک های پالپ دار است که درون آن تکه های کوچک زغال اخته وجود دارد. این لواشک به رنگ قرمز کمی تیره است و طعم آن ترش و شور می باشد.

لواشک های متری از نظر بهداشتی دست کمی از لواشک های بسته بندی نداشته و هر ورقه لواشک از هر دو طرف توسط سلفون های بهداشتی پرس شده است. وجود روکش و پلاستیک بر روی لواشک ها از برخورد آن ها با هوا و محیط جلوگیری کرده و باعث می شود محصول تا مدت بیشتری تازه و سالم باقی بماند.

لواشک متری زغال اخته

عرضه انواع لواشک متری به صورت مستقیم

خرید و عرضه لواشک ها از تولید کننده آن ها به طور مستقیم امکان پذیر است. این خرید می بایستی در حجم های بالا و عمده صورت گیرد. خرید های جزئی محصولات نیز می تواند از فروشگاه های شهر انجام شود. خریداران عمده می توانند انواع لواشک های متری در ۱۶ طعم بی نظیر و خوشمزه همچون زغال اخته، آناناس، انبه، کیوی، شاه توت، انار، زرشک، آلو، آلبالو، لیمو عمانی، لیموسبز، آلوئه ورا، استوایی، سیب و کیوی، پرتقال، زردآلو، هفت میوه، هلو و… خریداری نمایند.

جهت خرید عمده و مستقیم این محصولات از کارخانه می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر خود را در حجم و طعم های مورد نظر به ثبت برسانید.

لازم به ذکر است که محصولات نام برده شده دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

انواع لواشک متری

خرید و قیمت جدید ترین انواع لواشک متری

انواع لواشک متری در حجم عمده و فله در این سایت به فروش می رسد. …