لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده از کارخانه ها و فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است. ترشک آلبالو یکی از انواع بسیار پر طرفدار ترشک است که در اکثر فروشگاه ها به فروش می رسد. اما فروش عمده این محصول بی نظیر از کارخانه صورت می گیرد. انواع ترشک که در محیطی بهداشتی و توسط دستگاه های مخصوص به تولید می رسند، بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه قابل خریداری می باشند. این محصولات در حجم عمده به فروش می رسند. واضح است که خرید عمده از کارخانه از نظر قیمت بسیار به صرفه خواهد بود. همچنین می توان از کیفیت محصولات مطمئن شد.

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

فروش ترشک آلبالو

آلبالو میوه ای ترش و خوشمزه است که از آن محصولاتی همچون ترشک و لواشک بدست می آید. این میوه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بدن بسیار مفید می باشند. از آنجایی که میوه ها در تمام فصل های سال در درسترس نیستند می تواند از آن ها به صورت لواشک و یا ترشک نگهداری کرد و از طعم لذیذ آن ها بهره مند شد.

ترشک آلبالو که از خشکبار این میوه تهیه می گردد حاوی 70 درصد میوه و حدود 30 درصد شربت میوه است و خواص آلبالو را نیز در خود حفظ می کند.

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

ترشک آلبالو در کنار طعم های دیگری از انواع ترشک همچون زردآلو زرد و زردآلو قرمز، انجیر، مخلوط بیست میوه، انار، آلو سیاه، آلو سیاه ویژه، آلو زرد، آلو قرمز، پرتقال، زرشک، مخلوط هفت میوه، آلوچه جنگلی، مخلوط انار و آلوچه جنگلی، گیلاس، هلو و… به صورت عمده قابل خریداری می باشد.

انواع ترشک که در کارخانجات معتبر به تولید می رسند از مجوز بهداشت و سیب سلامت برخوردار بوده و در پت های 13 کیلویی به فروش می رسند.

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک آلبالو به صورت عمده

خرید و فروش انواع ترشک از کارخانه به صورت عمده امکان پذیر است. عمده فروشانی که قصد خرید محصولاتی همچون ترشک، لواشک و رب میوه ای مرغوب را به صورت عمده دارند می توانند از تمامی شهرهای ایران نسبت به ثبت سفارشات خود نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

پرفروش ترین انواع ترشک کیلویی و بسته بندی

پرفروش ترین انواع ترشک کیلویی و بسته بندی از کارخانه به صورت مستقیم قابل خریداری …