لواشک
خانه / لواشک طاقه ای / صادرات لواشک طاقه ای پالپ دار به ترکیه 

صادرات لواشک طاقه ای پالپ دار به ترکیه 

صادرات لواشک طاقه ای به صورت پالپ دار و یا بصورت ساده از ایران به دیگر کشورهای جهان امکان‌پذیر می‌باشد. این محصولات در بهترین کیفیت ممکن و با قیمتی مناسب به تولید می‌رسند و بسیار مناسب صادرات می باشند و همچنین یکی دیگر از عواملی که برای صادرات محصولات خوراکی بسیار حائز اهمیت است این است که این محصولات دارای مجوز های لازم بهداشتی و سلامت باشند که خوشبختانه با تولید این محصولات در کارخانه این در مورد نیز حل شده است.  یکی از کشورهایی که انواع لواشک طاقه ای از ایران به آنجا صادر می شود ترکیه است.

صادرات لواشک طاقه ای

 لواشک طاقه ای پالپ دار

همانطور که اشاره شد لواشک های طاقه ای هم بصورت پالپ دار و هم به صورت بدون پالپ تولید می شوند.  که این دو محصول تفاوتهایی با هم دارند به این صورت که لواشک های پالپ دار دارای تکه های میوه بوده و لواشک های بدون پالپ سطحی کاملا صاف و یکدست دارد و درون آن هیچ اثری از میوه اش دیده نمی شود.

این محصولات از نظر طعم نیز با هم متفاوت اند. لواشک های پالپ دار دارایی تنوع طعم بالاتری هستند که در ادامه لیستی از آن را مشاهده می نمایید.

  1. آناناس
  2. انار
  3. زرشک
  4. استوایی
  5. پرتقال
  6. زغال اخته
  7. انبه
  8. لیموعمانی
  9. آلوورا
  10. شاهتوت
  11. هفت میوه
  12. کیوی
  13. هلو
محصولات نامبرده شده دارای مجوز بهداشت، سری ساخت، پروانه تولید و نشان سیب سلامت می باشند. همچنین انواع لواشک های سفره ای توسط روکش های کاملا بهداشتی از دو طرف پوشانده شده اند تا از برخورد آن ها با آلودگی های محیط جلوگیری شده و تازگی خود را حفظ نمایند.

صادرات لواشک طاقه ای

صادرات لواشک طاقه ای به ترکیه

صادرات انواع لواشک ها از کارخانجات معتبر در ایران امکان پذیر است. عرضه عمده و صادرات لواشک های طاقه ای درون کارتن های 20 کیلویی انجام می شود که هر عدد از این کارتن ها شامل 10 عدد لواشک طاقه ای 2 کیلویی از یک طعم می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عمده لواشک طاقه ای استوایی مستقیم از تولید کننده 1

خرید عمده لواشک طاقه ای استوایی مستقیم از تولید کننده

لواشک طاقه ای استوایی یکی از پرفروش ترین ترشیجات در بین انواع لواشک طاقه ای …