لواشک
خانه / لواشک / صادرات لواشک ملس با کیفیت از ایران

صادرات لواشک ملس با کیفیت از ایران

صادرات لواشک ملس با کیفیت از شهرهای بزرگ در ایران امکان پذیر است. بسیاری از مصرف کنندگان این محصولات طرفدار طعم های نه زیاد ترش و یا ملس هستند و این نوع طعم ها خواهان بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. کیفیت بالا و طعم عالی دو مورد از ویژگی های بسیار مهمی است که خریداران هنگام خرید محصولات خوراکی در نظر می گیرند. خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را در طعم های متنوعی تهیه کنند که به انواع آن ها در ادامه این مطلب اشاره شده است.

صادرات لواشک ملس با کیفیت از ایران

انواع لواشک ملس

لواشک ملس که از میوه های ترش و ملس تهیه می گردد طعم های متنوع و بسیار دلپذیری دارد که بسیار مورد توجه کودکان و جوانان قرار گرفته است. این محصول به صورت ورقه ای در وزن حدودا 2 کیلوگرم و در کارتن های 20 کیلوگرمی دارای 10 ورقه لواشک از یک طعم به فروش می رسند. طعم های این محصولات را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • لواشک انبه
  • لواشک پرتقال
  • لواشک زردآلو
  • لواشک آناناس
  • لواشک میوه های استوایی
در کنار لواشک های ملس، لواشک های ترش در طعم هایی همچون آلبالو، انار، زرشک، کیوی، زغال اخته، سیب ترش، آلوئه ورا، شاهتوت، لیمو عمانی و… نیز تولید شده و به فروش می رسند.

صادرات لواشک ملس با کیفیت از ایران

صادرات لواشک ملس با کیفیت

تشخیص کیفیت مناسب انواع لواشک با بررسی مواردی همچون طعم و رنگ و بوی طبیعی، تاریخ تولید و انقضا، بسته بندی مناسب، مجوز بهداشت و مواردی از این قبیل امکان پذیر است. خریداران بایستی هنگام خرید به این موارد حتما توجه داشته باشند.

صادرات انواع لواشک ملس و ترش از کارخانه های تولید کننده در ایران به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی سالانه در حجم بسیار بالایی صورت می گیرد و با فروش بسیار خوبی همراه است. تمامی این محصولات از نظر کیفیت و سلامت مطمئن بوده و تمام مجوزات لازم بهداشتی را دارا می باشند. جهت خرید هر کدام از این محصولات می توانید با مستقیما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه لواشک میوه ای سفره ای

عرضه لواشک میوه ای سفره ای از کارخانه

عرضه لواشک میوه ای سفره ای از کارخانه در کنار انواع دیگری از محصولات ترش …