لواشک
خانه / ترشک / فروشنده ترشک بسته بندی در ایران

فروشنده ترشک بسته بندی در ایران

فروشنده ترشک بسته بندی در ایران، محصولات خود را مستقیما از کارخانه به فروش می رساند. ترشک یکی از محصولاتی ست که به صورت بسته بندی و کیلویی به بازار عرضه می گردد و طعم های مختلفی از آن در بازار موجود است. وجود تنوع بالا در بسته بندی و طعم های این محصول، آن را به یکی از پر فروش ترین خوراکی های موجود در بازار تبدیل کرده است.

فروشنده ترشک بسته بندی

فروشنده ترشک بسته بندی

فروشندگان اصلی ترشک، تولیدکنندگان این محصول هستند که می توان ترشک را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولید کننده آن تهیه کرد. ترشک پس از تولید در بسته بندی های متفاوتی با طعم های گوناگون قرار گرفته و سپس به بازار عرضه می شود. اکثر طرفداران این محصول کودکان و خانم ها هستند.

فروشنده ترشک بسته بندی
در ادامه مطلب شما را با انواع گوناگون بسته بندی و طعم های مختلف آن آشنا خواهیم کرد.

  • ترشک بسته بندی وکیوم یا استندی، که در پنج طعم بی نظیر آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، زغال اخته، آلبالو و زردآلو موجود است.
  • ترشک ظرفی یا کریستالی، در پنج طعم آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، زغال اخته، آلبالو و زردآلو.
  • ترشک لیوانی که تنها در طعم آلوچه جنگلی به تولید می رسد.
دارا بودن تمام نشان های استاندارد، پروانه تولید، نشان سیب سلامت، وزن خالص و تاریخ انقضای محصول، همه و همه از مواردی هستند که به فروش بیشتر این محصولات در بازار کمک شایانی می کنند.

فروشنده ترشک بسته بندی

ترشک بسته بندی شده انتخاب بسیاری از خریداران است. به دلیل بهداشتی بودن، عدم ارتباط هوا با محصول و استفاده آسان همواره مورد توجه خریداران و عمده فروشان بوده است.

فروشنده ترشک در ایران

در ایران فروشندگان ترشک، محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم به دست مشتری می رسانند. ترشک تنها محصول این تولید کنندگان نبوده و در کنار آن ها محصولات ترش یا ملس دیگری همچون ترشک کیلویی، لواشک کیلویی و بسته بندی، تمر آلبالو، تمر هندی، شربت رقیق میوه ای مخصوص ترشک و شربت غلیظ میوه ای مخصوص لواشک نیز به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش ترشک فله

فروش ترشک فله به صورت عمده

فروش ترشک فله از بهترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده انجام می پذیرد. …