لواشک
خانه / آلوچه فرآوری شده / فروش آلوچه فرآوری شده به صورت اینترنتی

فروش آلوچه فرآوری شده به صورت اینترنتی

فروش آلوچه فرآوری شده از طریق سایت ایران لواشک به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر شده است. تمام عمده فروشان عزیز در سراسر کشور می توانند به صورت آنلاین از قیمت و تمام جزئیات اطلاع کسب نمایند. آلوچه، لواشک و ترشک به صورت عمده و با قیمتی مناسب و ارزان به بازار ترشیجات عرضه می شود.

فروش آلوچه فرآوری شده

درباره آلوچه

آلوچه میوه ای بسیار خوشمزه از خانواده بزرگ آلو می باشد. این میوه معمولا به 2 رنگ قرمز و زرد موجود می باشد. آلوچه درخت هایی کوچک ولی شاخه هایی بلند دارد که بلندی هر شاخه به 6 تا 15 متر می رسد. یکی ازدرخت هایی که در فصل بهار به شکوفایی می رسد، درخت آلوچه است. در ایران از اوایل ماه اسفند، شروع به شکوفه دادن می کند. هر شکوفه این درخت 2 سانتی متر قطر دارد و رنگ آن سفید می باشد. درخت و میوه آلوچه در سراسر جهان از جمله آسیا و اروپا قابل پرورش می باشد.

فروش آلوچه فرآوری شده

کاربرد آلوچه

این میوه مانند سایر میوه ها به صورت خام و فرآوری قابل استفاده می باشد. مصرف آلوچه به صورت خام، در ایران کاربرد کمتری دارد. کمپوت و مربا یکی از کاربردهای اصلی این میوه می باشد. این میوه را به صورت خشک و همچنین به عنوان چاشنی درانواع غذا و سالاد می توان استفاده کرد. یکی از اصلی ترین استفاده های آلوچه در کشور ما، مصرف آن به صورت فرآوری شده می باشد.

فروش آلوچه فرآوری شده

فروش آلوچه فرآوری شده

آلوچه فرآوری شده در 2 نوع دانه دار و شیره دار موجود می باشد. فروش آلوچه فرآوری شده به 2 صورت فله و بسته بندی امکان پذیر است. بسته بندی این محصولات به صورت وکیوم و لیوانی قابل تهیه می باشند. برای خرید و فروش آلوچه فرآوری شده، لواشک و ترشک به صورت عمده می توانید همین حالا اقدام نمایید. برای جزئیات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع : ترشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید آلوچه فرآوری شده

خرید آلوچه فرآوری شده کیلویی با بهترین کیفیت

خرید آلوچه فرآوری شده کیلویی یکی از مهم ترین کالاهای موجود در بازار ترشیجات می …