لواشک
خانه / لواشک دنیز / قیمت لواشک دنیز به صورت عمده

قیمت لواشک دنیز به صورت عمده

قیمت لواشک دنیز با توجه به حجمی که خریداری می شود، متفاوت می باشد. انواع لواشک دنیز در 6 طعم متفاوت و در 2 نمونه از کیفیت تولید می شود و هر کدام از این محصولات، کاربردهای متفاوتی دارند.

قیمت لواشک دنیز

معرفی لواشک دنیز

همان طور که می دانید لواشک در 2 نوع سنتی و صنعتی به تولید می رسد. منظور از لواشک های سنتی، همان لواشک های ورقه ای می باشد که به صورت ورقه ورقه تولید می شوند و به لواشک های کیلویی نیز معروف هستند. انواع لواشک های دنیز در این دسته قرار می گیرند و به صورت کیلویی و ورقه ای در طعم ها و رنگ های متفاوت تولید و در اختیار مصرف کنندگان و عمده فروشان قرار می گیرند.

قیمت لواشک دنیز در سراسر ایران

قیمت لواشک دنیز در تمامی شهرهای ایران از جمله : کرمانشاه، تبریز، بوشهر، تهران، اصفهان و دیگر شهرهای ایران ثابت می باشد و عمده فروشان در سراسر ایران می توانند این محصول را تهیه نمایند.

%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C min

انواع لواشک دنیز

لواشک دنیز در 2 نمونه از کیفیت به تولید می رسند و به همبن جهت دارای کاربردی مجزا دارند و با پایه پوره سیب تهیه می شوند که به شرح زیر می باشد.

لواشک کیلویی خمیری

این محصول در 6 طعم متفاوت عرضه می شود و همان طور که از نام آن مشخص می شود به صورت کاملا خمیری تهیه و تولید می شود.
انواع لواشک خمیری دنیز کاملا مناسب برای تهیه لواشک های شکلی می باشند و اکثر خریداران محصول ذکر شده،عمده فروشانی هستند که در زمینه تولید محصولات سیخی، کبابی، طرح گل، کیک لواشکی، کادوئی و… فعالیت دارند.

تمامی محصولات کارخانه دنیز دارای مجوز بهداشت و مجوز تولید می باشند.

قیمت لواشک دنیز

لواشک کیلویی ساده

این محصول نیز در 6 طعم مختلف به یازار عرضه می گردد و مناسب پخش و توزیع به صورت ورقه ای و کیلویی می باشند. در واقع عمده فروشان به همان صورت که این محصول را خریداری می کنند، به تمامی فروشگاه ها پخش می نمایند.

منبع : ترشک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش عمده لواشک

فروش عمده لواشک دنیز به صورت کیلویی

فروش عمده لواشک دنیز در انواع طعم های ترش و شیرین به صورت ورقه ای …