لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی

خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی

خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی از کارخانه های معتبر و فعال در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، شبستر، بروجرد و… امکان پذیر می باشد. انواع لواشک و ترشک در کارخانه  توسط دستگاه های مخصوص این کار به تولید می رسند و سپس در محیط های سالم نگهداری شده و در بسته بندی های مناسب و کاملاً بهداشتی به بازار عرضه می شوند.

این دو محصول بی نظیر از پوره و خشکبار میوه های سالم تهیه شده و دارای مجوز بهداشت و سلامت نیز می باشند.

خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی

 آشنایی با انواع لواشک و ترشک صنعتی

لواشک و ترشک، این دو محصول بسیار خوشمزه و بی نظیر که در گذشته توسط بزرگانمان به تهیه می رسیدند امروزه در کارخانه و با به کارگیری پروتکل های لازم به تولید می‌رسند.  لواشک ها را پس از تولید توسط روکش های سلفونی بسته بندی می کنند. از این رو این محصولات از هوای آزاد و آلودگی های محیطی در امان بوده و کاملاً بهداشتی می باشند.

لواشک هایی که در کارخانه به تولید می‌رسند در حال حاضر به صورت پالپ دار و ساده به بازار عرضه می‌شوند. هرکدام از این محصولات دارای طعم های متفاوتی می باشند که در ادامه این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی

انواع لواشک پارک دار که دارای تکه های میوه میباشند دارای طعم های گوناگونی از جمله آلبالو، کیوی، زردآلو، انبه، هلو، میوه های استوایی، آلوورا سیب ترش، شاه توت، آلو، پرتقال، انار، آناناس، زرشک و … می باشند.  از طرف دیگر،  لواشک های ساده دارای ۴ طعم کیوی، آلبالو، پرتقال و زردآلو می‌باشد.

 از ویژگی‌های مشترک انواع لواشک می‌توان به وزن آنها اشاره کرد هر ورقه لواشک میوه ای پالپ دار یا ساده وزنی حدود ۲ کیلوگرم دارد.

یکی دیگر از محصولات ترشک که در کارخانه در کنار انواع لواشک و رب میوه ای به تولید می‌رسد ترشک است که دارای طعم های گوناگونی از جمله طعم آلبالو، گیلاس، انار، زرشک، هلو، آلو زرد، آلو قرمز، زرد آلو زرد، زرد آلو قرمز، پرتقال، انجیر، مخلوط ۲۰ میوه استوایی، مخلوط هفت میوه و مخلوط انار و آلوچه جنگلی می باشد.

 انواع ترشک های میوه ای کیلویی را از کارخانه در پت های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی به فروش می رسانند.

خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک کیلویی

 خرید و فروش عمده انواع لواشک و ترشک

انواع لواشک و ترشک در طعم های ذکر شده در مطلب فوق به صورت کیلویی و در حجم بالا و عمده از کارخانه به صورت مستقیم به فروش می رسند. این محصولات دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند و می توان با اطمینان کامل از بهداشت آنها را از کارخانه خریداری کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش ترشک فله

فروش ترشک فله به صورت عمده

فروش ترشک فله از بهترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده انجام می پذیرد. …