لواشک
خانه / رب میوه / خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه های معتبر

خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه های معتبر

خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه های معتبر ایران امکان پذیر می باشد. انواع رب های میوه ای که از کارخانه به صورت عمده به فروش می‌رسند می‌توانند به صورت فله ای و کیلویی خریداری شوند. این محصولات معمولا در کارخانه های تولید کننده لواشک و ترشک تولید می‌شوند و از تنوع طعم زیادی برخوردارند که این تنوع باعث می‌شود با  ذائقه ها و سلایق مختلف افراد همخوانی یابند.

خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه های معتبر

ویژگی های رب نارنج کیلویی

رب نارنج همانند انواع رب های میوه‌های دیگر از پوره میوه و پختن آن به دست می آید.رب نارنج یکی از انواع رب های میوه‌ای بسیار پرطرفدار است چرا که این محصول از خواص زیادی برخوردار بوده و همچنین طعم بسیار لذیذ و دلچسبی دارد که می‌توان از آن در انواع غذاها به عنوان چاشنی استفاده کرد. از ویژگی های رب نارنج می توان به رنگ زرد مایل به نارنجی و طعم ترش و شور آن اشاره کرد.

 رب کیلویی نارنج در کنار انواع رب های میوه ای دیگر از جمله طعم های آلبالو، زغال اخته، زرشک، انار، تمشک، انجیر، آلو زرد، آلو قرمز، میوه های استوایی، آلوچه قجری، زردآلو زرد، زردآلو قرمز و …  تولید می‌شود و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد.

انواع رب های میوه ای کیلویی که در شهرهای مختلف ایران و در کارخانه های معتبر به تولید می رسند در محیطی کاملاً سالم و بهداشتی تولید شده و دارای مجوز بهداشت نشان سیب سلامت و پروانه تولید نیز می باشند.

خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه های معتبر

خرید رب نارنج کیلویی از کارخانه‌های معتبر

کارخانه های معتبر زیادی در شهرهای بزرگ ایران همچون مشهد، تبریز، بروجرد، تهران و غیره وجود دارند که محصولات خود را با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می‌ رسانند و خریداران محترم می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت فله ای و در حجم های بالا از کارخانه‌ها به تهیه برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کلی رب میوه ای فله در ایران

خرید و فروش کلی رب میوه ای فله در ایران

خرید و فروش کلی رب میوه ای فله در ایران در کارخانه های بزرگ صورت …