لواشک
خانه / لواشک ارزان / خرید لواشک بسته بندی ارزان

خرید لواشک بسته بندی ارزان

لواشک بسته بندی ارزان را می توان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. با توجه به اینکه نوع و مقدار سفارش در قیمت نهایی بسیار موثر است، اما خرید مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه می تواند برای خریدار از لحاظ اقتصادی و زمانی بسیار به صرفه تمام شود. با این حال، محصولات لواشکی زیاد و متنوعی درحال حاضر به تولید و عرضه رسیده اند که نسبت به محصولات مشابه قیمتی بسیار ارزان تر داشته و گزینه انتخابی بسیاری از عمده فروشان و خریداران می باشد.

لواشک بسته بندی ارزان

انواع لواشک بسته بندی ارزان

لواشک بسته بندی در کنار انوع لواشک فله در بازار وجود دارد و از لحاظ طعم شامل لواشک خرما و لواشک میوه ای می باشد. در حال حاضر، لواشک خرما ارزان ترین لواشک موجود در بازار است که از پوره خرما تولید می شود و نسبت به انواع دیگر لواشک قطر آن نازک تر است. از این محصول می توان در بسته بندی های مختلف استفاده کرد که به انواع طرح های آن در ادامه مطلب اشاره خواهد شد.

لواشک بسته بندی ارزان

لواشک میوه ای طعم دیگری از لواشک بسته بندی است که ماده اولیه آن، پوره سیب می باشد. پوره سیب از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر خشکی و فاسد شدن بسیار مقاوم است. لواشک های بسته بندی از طرح های بسیار متنوعی برخوردار می باشند که از جمله آن می توان موارد زیر را نام برد.

  1. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  2. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  3. لواشک طرح سیب
  4. لواشک طرح انار
  5. لواشک کیمی
  6. لواشک کبابی
  7. لواشک ورقه ای کوچک، بزرگ و متوسط
  8. لواشک لوله ای یک قلو، دوقلو و سه قلو

لواشک بسته بندی در طرح ها و طعم های ذکر شده تولید و به بازار عرضه می گردد.

بر روی تمامی محصولات نام برده شده، نشان استاندارد، نشان سیب سلامت و پروانه تولید درج می شود.

لواشک بسته بندی ارزان

خرید لواشک بسته بندی ارزان

تنها با برقراری یک ارتباط آسان می توان لواشک بسته بندی ارزان را در طرح، طعم و مقدار مورد نیاز خود با کمترین قیمت ممکن در بازار از کارخانه تهیه نمود. تولید محصولی با کیفیت و استاندارد و عرضه آن با قیمت مناسب اولویت ما بوده و جلب رضایت مشتریان عزیزمان همواره از مهم ترین موارد می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک انار ارزان در ایران 1

فروش لواشک انار ارزان در ایران

لواشک انار ارزان با کیفیت بالا در کنار طعم های گوناگون به فروش می رسد. …