لواشک
خانه / لواشک کیلویی / خرید لواشک کیلویی ارزان

خرید لواشک کیلویی ارزان

لواشک کیلویی ارزان با کمترین قیمت و با کیفیتی مرغوب از کارخانه به فروش می رسد. با خرید مستقیم از کارخانه های تولید کننده، خریدی ارزان و مطمئن داشته باشید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. ما اینجاییم تا با ارائه بهترین محصولات و فروش آن ها به صورت مستقیم با کمترین قیمت رضایت مشتریان عزیزمان را فراهم آوریم.

لواشک کیلویی ارزان

خرید لواشک کیلویی

لواشک کیلویی همانطور که ازنامش  پیداست، به صورت کیلویی یا متری به فروش می رسد. بسیاری از افراد آن را به نام های فله ای، سفره ای و طاقه ای نیز می شناسند. لواشک کیلویی طعم های بی نظیری در مزه های ترش، شیرین و ملس دارد که با سلیقه های متفاوت مصرف کنندگان جور در می آید و همین موضوع باعث شده تا جزو پرطرفدارترین خوراکی ها به شمار بیاید.

لواشک کیلویی ارزان

در حال حاضر لواشک کیلویی در طعم های زیر تولید و عرضه می شود.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک انبه
  3. لواشک سیب
  4. لواشک انار
  5. لواشک زرشک
  6. لواشک زردآلو
  7. لواشک زغال اخته
  8. لواشک شاه توت
  9. لواشک آلبالو
  10. لواشک آلو
  11. لواشک گوجه سبز
  12. لواشک لیمو
  13. لواشک میکس انار و زردآلو
  14. لواشک استوایی
لواشک کیلویی در طعم های مختلف به صورت ساده یا پالپ دار به تولید می رسد که خریداران با توجه به نیاز و استفاده خود، نوع مورد نظر را می توانند خریداری نمایند.

لواشک کیلویی ارزان

لواشک کیلویی ارزان

لواشک کیلویی در انواع ذکر شده با کمترین قیمت ممکن به فروش می رسد. داشتن خریدی ارزان و در عین حال با کیفیت و مرغوب جزو مواردی است که برای مصرف کنندگان بسیار مسئله ی حائز اهمیتی است که خوشبختانه کارخانه های معتبر در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان عزیز، تمامی محصولات خود را اعم از لواشک های کیلویی، لواشک های بسته بندی، ترشک و رب میوه ای را با کیفیتی عالی و قابل توجه تولید کرده و به صورت مستقیم آن ها را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

عرضه کلی لواشک و ترشک

عرضه کلی لواشک و ترشک کیلویی در ایران

عرضه کلی لواشک و ترشک کیلویی از کارخانه های معتبر در ایران صورت می گیرد. …