لواشک
خانه / لواشک ورقه ای / خرید لواشک زردآلو ورقه ای

خرید لواشک زردآلو ورقه ای

لواشک زردآلو ورقه ای را می توان مستقیما از کارخانه تولید کننده آن تهیه کرد. خرید و فروش لواشک های ورقه ای، متری یا کیلویی به صورت عمده از کارخانه انجام می گیرد. لواشک در انواع فله یا بسته بندی، به صورت مستقیم و ارزان از کارخانه به دست مشتریان می رسد.

لواشک زردآلو ورقه ای

انواع این لواشک ها در طعم و مزه های مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال، لواشک زرد آلو از جمله طعم هایی است که به دلیل طعم شیرین و دلپذیری که دارد، در تمامی سنین طرفداران مخصوص به خود را دارد و اکثر بچه ها طرفدار این گونه طعم ها می باشند. از انواع محصولات زردآلو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لواشک زرد الو ورقه ای
  • لواشک زردآلو پذیرایی
  • لواشک زردآلو بسته بندی
  • ترشک زردآلو
  • رب میوه زردآلو

تمامی موارد ذکر شده از فراورده های دلپذیر میوه زردآلو می باشند که هم اکنون در کارخانه های معتبر تولید و به فروش می رسند.

انواع این محصولات در ورقه های 1.5 تا 2 کیلویی تولید شده و با طعم های مجزا در کارتون های 20 کیلوگرمی بسته بندی می شوند.

لواشک زردآلو ورقه ای

فروش لواشک زردآلو ورقه ای

فروش لواشک زردآلو به صورت عمده یا کلی از کارخانه صورت می گیرد. زردآلو به دلیل خاصیت شگفت انگیز و مواد مغذی فراوانی که برای بدن دارد، بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین به دلیل تاثیر مثبتی که بر پوست و مو می گذارد، در طب سنتی به استفاده آن بسیار سفارش شده است .از خشک شده آن نیز به عنوان کشته یا برگه زردآلو برای درمان یبوست مورد استفاده قرار می گیرد.

لواشک زردآلو ورقه ای

خرید و فروش لواشک ورقه ای

در حال حاضر لواشک ورقه ای در طعم، رنگ و طرح های متنوعی تهیه و به فروش می رسد. از آنجا که نحوه تولید لواشک برای همگان از اهمیت زیادی برخوردار است، ما برآن شدیم تا با رعایت اصول بهداشتی و بالا بردن سطح کیفی محصولات بر تولید هر چه بیشتر آن بیفزاییم و تولید خود را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش لواشک آلبالو ورقه ای

فروش لواشک آلبالو ورقه ای

لواشک آلبالو ورقه ای مستقیما از کارخانه به فروش می رسد و می توان آن …