لواشک
خانه / لواشک پذیرایی / خرید لواشک میوه ای پذیرایی

خرید لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک میوه ای پذیرایی از جمله محصولاتی است که میتوان آن را به صورت عمده از کارخانه تهیه کرد. برای خرید انواع لواشک میوه ای پذیرایی و فله می توان از طریق کارخانه اقدام نمود. تولیدکنندگان معتبر لواشک در کشور، محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسانند. با خرید مستقیم و عمده از کارخانه می توان در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرد و در عین حال محصولی سالم و مطمئن را دریافت نمود.

لواشک میوه ای پذیرایی

انواع لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک میوه ای دارای طعم های بسیار متفاوتی  است و از میوه های متنوع و خوشمزه فصل تهیه می گردد. برای تهیه لواشک میوه ای، میوه را با حرارت بالا پخته و از شیره ی قوام آمده و غلیظ شده آن لواشک تهیه می کنند. این محصول  گاهی به صورت پالپ دار و گاهی به صورت ساده و بدون هیچ تکه میوه ای تولید می شوند.

لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک میوه ای در دو نوع فله و بسته بندی به تولید می رسد که لواشک پذیرایی یکی از انواع طرح های بسته بندی آن می باشد. در تهیه انواع لواشک بسته بندی از نوع ساده و بدون پالپ لواشک استفاده می شود.

لواشک ساده دارای سطحی صاف است و به راحتی برش می خورد و می توان در انواع بسته بندی ها و طرح ها از آن استفاده نمود.

لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک پذیرایی که به نام لواشک شکلاتی نیز شناخته می شود، به دو صورت پذیرایی دو سر پیچ و پذیرایی دو سر پرس در بازار موجود است و در طعم های سیب و انار، سیب و زرشک، هفت میوه و… تولید و عرضه می شود.

خرید لواشک میوه ای پذیرایی

لواشک پذیرایی و انواع دیگر لواشک ها را می توان از کارخانه تهیه کرد. از آنجا که کیفیت بالا در تولید برای ما نکته بسیار حائز اهمیتی ست، به شما خریداران گرامی این اطمینان را می دهیم که محصولی مطمئن، بهداشتی و سالم را با کمترین قیمت ممکن به دستتان برسانیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک پذیرایی دوسرپیچ 2

فروش لواشک پذیرایی دو سر پیچ بسته بندی

فروش لواشک پذیرایی در ۲ نوع دو سر پیچ و دو سر پرس در بسته …