لواشک
خانه / ترشک / خرید لواشک و ترشک هلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک هلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک هلو از کارخانه‌های فعال در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر می باشد. هلو یکی از میوه هایی است که از آن لواشک و ترشک تهیه می شود و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد. این محصولات در کارخانه و به صورت نیمه صنعتی تولید می شوند و پایه اصلی تمام این محصولات میوه و خشکبار میوه است. محصولاتی که در کارخانه به تولید می رسند دارای مجوز های بهداشتی بوده و در محیطی کاملاً سالم نگهداری می شوند. در این مطلب با ارائه جزئیاتی از لواشک هلو و ترشک هلو در خدمت شما هستیم.

خرید لواشک و ترشک هلو از کارخانه

آشنایی با ویژگی های لواشک و ترشک هلو

در تهیه لواشک از پوره میوه هلو استفاده می شود بدین صورت که هسته میوه هلو را گرفته و آن را با کمی آب و مواد غذایی افزودنی مانند نمک و شکر حرارت داده و از خشک کردن پوره آن در فضایی بهداشتی، لواشک هلو به دست می آید. در حال حاضر لواشک هلو به صورت ورقه ای پالپ دار و ساده تولید می شود. اهنگهای برقهای در وزن حدود ۲ کیلوگرم تولید شده به صورت عمده در کارتون هایی که شامل ۱۰ عدد لواشک ورقه ای می‌باشند به فروش می رسند.

ترشک هلو نیز که از خشکبار میوه هلو به دست می آید به صورت کیلویی در ظروف بزرگ و مناسبی که دارای وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم می‌باشند به بازار عرضه می گردند.

ترشک علاوه بر طعم هلو، دارای طعم های دلچسب دیگری همچون طعم زغال اخته، آلو زرد، آلو قرمز، زرد آلو زرد، زرد آلو قرمز، پرتقال، انار، زرشک، آلوچه جنگلی، گیلاس، آلبالو، مخلوط ۲۰ میوه، مخلوط هفت میوه و…. می باشد.

خرید لواشک و ترشک هلو از کارخانه

خرید انواع لواشک و ترشک از کارخانه

اگر شما نیز به عنوان یک خریدار و یا عمده فروش قصد خرید انواع لواشک و ترشک را از کارخانه های معتبر در سراسر ایران دارید، می توانید هم اکنون با ما ارتباط گرفته و با کارشناسان ما در این زمینه گفتگو کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش ترشک فله

فروش ترشک فله به صورت عمده

فروش ترشک فله از بهترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده انجام می پذیرد. …