لواشک
خانه / رب میوه / صادرات رب میوه ای فله به صورت عمده

صادرات رب میوه ای فله به صورت عمده

صادرات رب میوه ای فله به صورت عمده از کارخانه های در حال فعالیت در ایران امکان پذیر است. فروش این محصولات به صورت عمده و مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. رب میوه ای یکی از محصولات مرغوب با کیفیت عالی است که در چندین سال اخیر به تولید می رسد و جزو محصولات جدید و لوکس در بازار ترشیجات می باشد. رب میوه ای در حال حاضر در طعم های بسیار متنوعی به تولید می رسد که از آن ها طبق نیاز و ذائقه در انواع غذاها و دسرجات استفاده می گردد. با اینکه این محصولات جدید هستند اما طرفداران زیادی در سراسر ایران و همچنین کشورهای دیگر دارند که باعث فروش هر چه بیشتر آن ها شده است.

صادرات رب میوه ای فله

صادرات رب میوه ای فله

رب میوه یا پوره میوه یکی از فرآورده های بسیار خوشمزه و کاربردی میوه ای است که از میوه های متعددی به تولید می رسد. تنوع این محصول بالا بوده و در رنگ ها و طعم های گوناگونی می توان آن را تهیه کرد. رب های میوه در طعم های ترش و ملس از جمله چاشنی های بسیار ویژه و عالی غذایی محسوب می شوند.

انواع رب میوه ای

  1. رب تمشک فله
  2. رب آلبالو فله
  3. رب انار رقیق فله
  4. رب انار غلیظ فله
  5. رب کیوی فله
  6. رب انجیر فله
  7. رب زغال اخته فله
  8. رب میوه های استوایی فله
  9. رب نارنج فله
  10. رب آلو زرد فله
  11. رب زردآلو زرد فله
  12. رب آلو قرمز فله
  13. رب زردآلو قرمز فله
  14. رب آلو سبز فله
  15. رب لیمو سبز فله
  16. رب آلوچه قجری فله

انواع رب های میوه به صورت کیلویی و فله ای به فروش می رسند. ظروفی که برای فروش این محصولات در نظر گرفته شده اند در وزن هایی حدودا 13 کیلوگرم هستند که از نظر استحکام و بهداشتی بودن قابل اطمینان می باشند.

صادرات رب میوه ای فله

فروش عمده انواع رب میوه ای فله

عمده فروشان و خریدارانی که قصد خرید به صورت عمده دارند، می توانند به صورت کاملا مستقیم این محصولات را از کارخانه دریافت کنند. در این صورت قیمت خرید آن ها بسیار به صرفه خواهد بود و هزینه اضافی را در بر نخواهد گرفت. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات ما، تولید آن ها با مجوز بهداشت است. علاوه بر آن، تمام این محصولات، دارای سیب سلامت و پروانه تولید هستند که این اطمینان را به مشتری می دهند که محصول خریداری شده بهداشتی و سالم خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

رب میوه ای با مناسب ترین قیمت 1

خرید رب میوه ای با مناسب ترین قیمت

رب میوه ای با مناسب ترین قیمت ممکن، از کارخانه قابل خریداری می باشد. یکی …