لواشک
خانه / ترشک / خرید و فروش ترشک پرتقال به صورت عمده

خرید و فروش ترشک پرتقال به صورت عمده

خرید و فروش ترشک پرتقال در حجم های متفاوت به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد. پرتقال میوه ای ترش طعم و پر طرفدار است که از آن به عنوان میان وعده و از فراورده های آن به عنوان تنقلات استفاده می شود. این میوه بی نظیر سرشار از ویتامین C است و برای بدن بسیار مفید است. یکی از فراورده های پرتقال، ترشک پرتقال است که عطری خوش و طعمی عالی دارد. این ترشک از برش های پرتقال تهیه می شود و درصد کمتری از آن را شربت میوه تشکیل می دهد.

ترشک پرتقال در کنار طعم های متنوع دیگری از این محصول به صورت کیلویی در سایزهای متفاوت به فروش می رسد.

خرید و فروش ترشک پرتقال

خرید و فروش ترشک پرتقال

اگر می خواهید محصولی مطمئن و درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده آن دریافت کنید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما به شما تهیه محصول مورد نظر از کارخانه است. چرا که این محصولات زیر نظر وزارت بهداشت و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و کاملا بهداشتی و مطمئن هستند. یکی از محصولاتی که در کارخانه با این شرایط به تولید می رسد، ترشک پرتقال است که بسیار پرفروش و پر طرفدار است.

خرید و فروش ترشک پرتقال

ترشک پرتقال از بهترین میوه ها و عالی ترین خشکبار به تولید می رسد. طعم آن ترش و بسیار دلچسب است که با بیشتر ذائقه ها همخوانی دارد. استفاده از میوه پرتقال برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت اعضای مختلف بدن بسیار مفید است. حتما تا به حال شنیده اید که می گویند مصرف یک پرتقال در روز شما را از پزشک بی نیاز می کند!

ما می توانیم در فصل هایی که میوه مورد نظرمان در دسترس نیست، از فراورده های آنها نیز استفاده کنیم.

خرید و فروش ترشک پرتقال

فروش عمده ترشک پرتقال

جهت تهیه ترشک پرتقال، می توان آن را در پت های 13 کیلوگرمی و کاملا بهداشتی از کارخانه تهیه کرد. این محصولات به صورت عمده و در حجم های بالا به فروش می رسند و تماما دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند. در کنار انواع ترشک میوه در طعم های آلبالو، گیلاس، بیست میوه، انجیر، آلو سیاه، انار، آلوچه جنگلی، انار و آلوچه جنگلی، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، آلو زرد، آلو قرمز، زغال اخته، هلو و… محصولات دیگری به عنوان لواشک و رب میوه نیز به تولید می رسند. جهت خرید هر محصول می توانید با کارخانه به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

فروش ترشک فله

فروش ترشک فله به صورت عمده

فروش ترشک فله از بهترین و معتبر ترین کارخانه های تولید کننده انجام می پذیرد. …