لواشک
خانه / لواشک فله / فروش لواشک فله صادراتی

فروش لواشک فله صادراتی

فروش لواشک فله از کارخانه های معتبر ایران صورت می گیرد. لواشک فله یکی از محصولاتی ست که سالانه با حجم بالایی از فروش داخلی و خارجی همراه است. خریداران داخلی لواشک فله، این محصول را از کارخانه مستقیما دریافت می کنند و برای فروش خارجی، لواشک را به دیگر کشورهای دنیا صادر می کنند. این محصول خوشمزه و لذیذ که از دیرینه در کشورمان تهیه می شود، طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد. یکی از دلایل آن، وجود میوه های متنوع و خوش طعم در کشور حاصل خیز ایران است.

فروش لواشک فله

فروش لواشک فله

لواشک فله یا کیلویی، از گرفتن عصاره میوه های ترش، شیرین یا ملس تهیه می شود و تنوع طعم آن بسیار بالاست. در حال حاضر این محصول را در 15 طعم بی نظیر می توان خریداری کرد که هر روزه با میوه های جدید یا ترکیب میوه های مختلف، شاهد طعمی جدید و دلچسب از این محصول هستیم.

فروش لواشک فله صادراتی

طعم های که در ادامه نوشته ایم، طعم هایی هستند که در حال حاضر در بازار موجود می باشند.

  1. لواشک فله آلو
  2. لواشک فله زردآلو
  3. لواشک فله آلبالو
  4. لواشک فله انبه
  5. لواشک فله زرشک
  6. لواشک فله کیوی
  7. لواشک فله لیمو
  8. لواشک فله شاه توت
  9. لواشک فله زغال اخته
  10. لواشک فله استوایی
  11. لواشک فله انار
  12. لواشک فله گوجه سبز
  13. لواشک فله پرتقال
  14. لواشک فله سیب
  15. لواشک فله مخلوط انار و زردآلو
لواشک فله در طعم های بالا، به صورت ورقه ای تولید می شود و هر ورقه آن به وزن دو کیلوگرم است.

فروش لواشک فله

لواشک فله خود در دو نوع پالپ دار یا بدون پالپ به تولید می رسد که از نوع بدون پالپ آن، علاوه بر استفاده مستقیم، جهت بسته بندی های متعدد نیز استفاده می شود. لواشک فله پالپ دار در 15 طعم گفته شده، و  لواشک فله بدون پالپ در چهار طعم و رنگ کیوی به رنگ سبز، پرتقال به رنگ نارنجی، آلبالو به رنگ قرمز و زردآلو به رنگ سبز تولید می گردد.

فروش لواشک فله

صادرات لواشک فله

لواشک فله پالپ دار و بدون پالپ در طعم های گفته شده علاوه بر عرضه و توزیع در داخل کشور، به دیگر کشورهای دنیا صادر می شود. خریداران در هرجای این کره خاکی می توانند این محصول خوشمزه و دلچسب را مستقیما از کارخانه تولید کننده سفارش داده و محصولی تازه و مطمئن دریافت کنند. بهتر است بدانید که تمام این محصولات دارا نشان های استاندارد، سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا بوده و در محیطی کاملا بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت به تولید و عرضه می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

خرید لواشک عمده

خرید لواشک عمده دو سر پیچ فله

خرید لواشک عمده دو سر پیچ، دو سر پرس و انواع لواشک فله را یک …