لواشک
خانه / لواشک فله / فروش لواشک میوه ای فله

فروش لواشک میوه ای فله

لواشک میوه ای فله در طعم و رنگ های متنوع  از سراسر ایران به فروش می رسد. خرید لواشک به صورت فله، از لحاظ صرفه جویی در قیمت، تنوع رنگ و طعم، دست خریداران را بسیار باز گذاشته است. از این رو، تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که با تولید لواشک فله با کیفیت و ارزان نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را برطرف ساخته اند.

لواشک میوه ای فله

انواع لواشک میوه ای فله

لواشک میوه ای فله در ایران به نام های دیگری مثل طاقه ای، متری، ورقه ای و کیلویی نیز شناخته می شود. خرید لواشک به صورت فله می تواند با صرفه اقتصادی مناسبی برای خریداران همراه باشد. لواشک فله به دلیل تنوع طعم و رنگ بسیار، ترجیح بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان است. از طعم های فوق العاده و دلپذیر آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. لواشک کیوی فله
  2. لواشک سیب فله
  3. لواشک انار فله
  4. لواشک زرشک فله
  5. لواشک انبه فله
  6. لواشک استوایی فله
  7. لواشک شاهتوت فله
  8. لواشک زغال اخته فله
  9. لواشک آلو فله
  10. لواشک آلبالو فله
  11. لواشک زردآلو فله
  12. لواشک گوجه سبز فله
  13. لواشک لیمو فله
  14. لواشک پرتقال فله
  15. لواشک میکس انار و زردآلو فله
لواشک فله در طعم های بالا، به دو صورت ساده یا پالپ دار تولید می گردد که نوع پالپ دار آن دارای تکه های میوه بوده و برای استفاده گزینه فوق العاده ای به شمار می رود.

لواشک میوه ای فله

نوع ساده لواشک میوه ای فله هیچ تکه یا دانه ای نداشته و برای بسته بندی های مختلف همچون رز باکس های لواشکی و کیک ها لواشکی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش لواشک فله ای

با انواع لواشک فله در مطلب قبل آشنا شدیم. این محصولات را به صورت فله یا ورقه ای در سایزهای بزرگ و کوچک، با طعم های متفاوت به فروش می رسند. همچنین این محصول به صورت ورقه های 2 کیلویی در کارتون های 20 کیلوگرمی تولید شده و به فروش می رسد و می توان آن را با کیفیت مطلوب از کارخانه تهیه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی دانشمند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129725239
شماره ثابت: 91090548-021

مطلب پیشنهادی

لواشک پرتقال فله

فروش لواشک پرتقال فله

فروش لواشک پرتقال فله مستقیما از کارخانه صورت می گیرد. پیشنهاد ما برای خریدارانی که …